Tuesday, May 3, 2011

Bukan adik Remy Ishak

Tak faham dengan sesetengah orang yang suka buat andaian sendiri tentang hidup orang lain lepas tu sibuk cerita andaian dia pada orang orang lain. dah macam adik beradik pawang panggil hujan. tak pernah betul.

kalau nak tahu hal sebenar tanya tuan empunya badan. selisih bahu 367 kali sehari tapi tak pernah sekalipun nak tanya betul ke tak cerita yang dia dengar. aku manusia tak makan orang. walaupun makan hati tapi tu hati ayam, bukan manusia.

maaflah kebelakangan ni entri agak pms sikit. biasalah, kalau tak pms bukan perempuan namanya. 

sekarang ni banyak kisah yang tak terjangkau dek akal berlaku. emel 1malaysia - misteri osama laden - grup malaysia yang gila nak jadi kpop walaupun tengok muka rasa nak kepuk kepala sekor-sekor - sambungan video seks politikus - rcw kecoh 1 malaysia bila anak kena debik - teka-teki bmi rosmah - dua orang sepupu nak kawin next week (eh ni pun tak terjangkau dek akal ke? mestilah. dua2 muda dari aku!) -  dan macam-macam lagi. *malas nak fikir haha*




jadi apa kita patut buat? duduk kat rumah diam-diam, tengkan hati dan jiwa, jangan berat kepala fikir pasal orang lain, fikir apa patut aku masak hari ni? senang.

makin banyak aku mengarut rupanya. patut berhenti dulu. babai.






eh apa kaitan remy ishak dengan entri ni? tadi aku terbaca pasal dia dalam paper. susah bila jadi orang glamour, sana-sini orang nak sok-sek-sok-sek.buat tu tak kena buat ni salah. tapi yang sadisnya suka sangat tabur cerita sana-sini. aku tak minat pun si remy ni cuma berkongsi situasi je.


kenapalah aku tak baca pasal dr rozmey? kot tak mesti tajuk entri ni akan jadi bukan adik dr rozmey. barulah betul-betul fanatik ddr. kalau ddr terbaca kotlah dia nak ambik aku jadi model produk dia mana tau kan?

Trendsetter



2 comments:

Nini Hartini said...

entry merapu ape ni hah? i sgt geli ddr tu. uwekk. haha..

ada ke teka-teki BMI rosmah? kehkeh...kelakarnya.

PeNgEmiS dUniA said...

jumaat ni najib masuk hot fm jumaat ni 7.30 smp 8.30 pagi . apa kata kol die tny brape bmi rosmah ! hahahaha

p/s : fad dh penat tiru gaya ddr pki satu suit wane putih , die xnk amik fad jadi anak angkt pon . hahaha