Monday, February 28, 2011

Haku tak paham betoilah dengan hang ni leman!

walaupun dah basi tetap nak post jugak tak kira.

angpa tengok raja lawak tak? TENGOK!!!!
zizan hensem tak? HENSEMMM!
angpa kenai leman? IDAKKKKK!!
pernah dengar tagline aku tak paham betoilah? EH APA TU?

bagus! korang memang buat pilihan yang tepat. tak payah kenal pun tak pe. tak rugi. serius tak rugi. kalau tengok lawak dia dalam raja lawak rasa macam hadoiiiiiii apa kau buat ni leman? apa kau nak citer sebenarnya? apa motif kau masuk rl5 ni? nak kawin dengan artis? eh shuib jangan terasa eh.

bila leman diumumkan keluar hari jumaat lepas aku rasa hampir semua yang tengok rasa legaaaaa (bak kata nazmi bila dengar ayam berkokok). tak taulah kenapa minggu2 sebelum ni peratus leman asyik tinggi je. bila kena duk bottom three tiba-tiba keluar terus. agaknya famili leman baru sedar kot yang leman tak lawak dan dah taknak menyakitkan mata dan telinga penonton lain dengan lawak tak jadi tuh. bila tengok leman teringat amir rl3 dulu. sumpah sebijik!


afdlin pun cakap kadang-kadang kita (juri) kena dengar pendapat dari undian orang ramai sebab ada juga yang betul. haaa afdlin pun setuju leman keluar. yang okey sepanjang rl5 ni aku rasa (sebab aku suka) nazmi dengan r2 je. r2 tu pun yang tua sket tu je ok. sorang lagi tak lawak langsung. lebih kurang je ngan leman.

and hopkos semua orang kena admit yang kita semua still tengok raja lawak sampai sekarang sebab ada jozan kan? eleh tak ngaku konon...ngaku jelah dalam hati takpe. hehe. kalau nabil jadi pengacara korang rasa korang tengok tak?








MEMANG TAK AHHHHHH!!

4 comments:

parkker said...

Entahla belalang..huhu,tp bagusss juge keluar..

Shahrizat Ahmad said...

aha tah ape2 lawak leman..cuma 1 je aku respek kat dye leman ni sebenarnya peguam..mula2 aku ingat dye ni noreh getah jek

CikKaikazie said...

parkker:
bkn bagus tapi memang bagus!

ijat360:
siyes eh peguam? erk!!

noa said...

aku tak leh nak join ar sbb umah aku takde astro
uwaaaaaaaa nak join gakkkk