Saturday, February 26, 2011

Blogshop, jangan permainkan perasaan pembeli mu ini. tolonglah.

eh update lagi?

haaa kan aku dah cakap akan update  lapan belas kali sehari hahaha.

sebenarnya sekarang ni tengah bengang dengan satu blogshop ni. kira memang glemer gila la blog tu. follower cecah riban gak ar. yang buat aku bengang tahap gaban ni aku order barang dari khamis 17hb sampai hari ni  barang tu belum sampai-sampai. whatthefish apakah ikan itu?

sebelum ni aku dah beli banyak barang dari blogshop lain tak pernah ada masalah. even kalau barang tu tiba-tiba soldout atau kaler yang aku nak tu takde owner tu mesti  call/emel. takde senyap cenggitu je. masa bagi emel confirmation kemain lagi bagitau barang akan dipos sebaik saja payment dibuat. ya payment dibuat. saja kasi bold sikit nak bagitau macamana aku gelabah bukak m2u dan-dan tu jugak terus buat payment. macam biasa kat email recipient tu letaklah emel blog tu kan (as they wish). tapi sampai sekarang yillek. YILLEK tau tak?

so khamis baru ni aku emel la nak tanya apa citer nih kan senyap je. dan dia reply! tau dia cakap apa?
TERIMA KASIH SABAR MENUNGGU.  perasaan aku?




FAHAM?

Dah ah nak gi nangis bawah bantal sekarang.


PosLaju : barang dah sampai.heh.agaknya kena buat entri macam ni dulu baru berdesup barang tu berlari kat kita ek.apa pun ni pengalaman. lepas ni kena pikir 153254 kali dulu sebelum jengah balik kat blogshop tu.babai blogshop yang dimaksudkan.

5 comments:

I N S P I R A T I O N A L E F E K S said...

hehe .. kesian awk :) sbr k

noa said...

alamak
aku ni dh ar kira online buyer yg tegar, ni yg tetiba wat aku takut ni

sib baik dapat gak, legaaa (apsal aku lak yg lega nih =p)

CikKaikazie said...

inspiration:
nak wat camne nak xnak kena sabar jugak kan..

nora:
tula psl.sblm nih ok je xde prob.mntg2 glemer buat smbil lewa jekkk..pengajaran okeh.

parkker said...

Wahhh..panas2 tu..jgn sampai brasap dahla yerr..

CikKaikazie said...

parkker:
bkn stkt berasap, terbakar dh ni.nsb baik sejuk dh...