Sunday, April 3, 2011

Yessss Fasha Sandha menang lagi!

*tangan di bahu mata ke atas*


bila tengok kat reading list perrrgghhh ramai gila yang dah update pasal abp malam tadi. aku bet korang suma ni mesti tak tido kan? jadi sebab taknak ketinggalan aku terpaksa update jugaklah pasal abp ni. terpaksa kata koooooooooooo....

first time weh aku tengok majlis anugerah tapi tak suka tengok persembahan artis. selalu tu tunggu je sapa akan naik pentas menyanyi, lagu apa, hensem ke tak... tapi untuk abpbh2010 ni aku harap sangat takde persembahan artis. kenapa? sebab aku nak tengok pengacara bercakaaaaaaaaaap jeeeee. pengacara yang pakai suit ye, bukan dress. kadang-kadang zizan nampak lost sikit *nerves mungkin* tapi still gempak dan happening.

walaupun ramai yang dah tahu keputusan aku tetap nak umumkan jugak (tak kira!) ngehngeh.

1. Artis Duo/Berkumpulan Popular
     - Sixth Sense (semua drama guna lagu diorang. kalau tak menang memang sia-sialah)


2.Pelakon TV Wanita Paling Popular
     - sila baca tajuk di atas
 
3. Penyampai Radio Popular
     - Faizal Ismail (cuak oh takut paknil menang)

4. Artis Komedi Wanita Popular
     - Noorkhiriah (aku bajet Sharifah Shahira huhuhu)


5. Penyanyi Nasyid Popular
     - Rabbani (macam dah tenggelam sekarang)


6. Pengacara TV Lelaki Popular
     - Aznil Nawawi (bosan dowh tengok muka dia. bajet best)

7. Artis Baru Lelaki Popular
     - Shahir (shahir hensem oh malam tadi)

8. Penyampai Radio Wanita Popular
     - Fara Fauzana (as expected)


9. Pelakon TV Lelaki Popular
     - Remy Ishak (lama tak tengok dia kat tv. nasib baik ada iklan dashing)

10. Pengacara TV Wanita Popular
     - Fara Fauzana (tahun akhir kot. hehhehe)

11. Artis Komedi Lelaki Popular

     - Zizan 

ollohhollohollohhhhh. credit to cikgegel.
 

12. Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat
     - Dato Rosnani Jamil

13. Penyanyi Lelaki Popular
     - Faizal Tahir

olololo tomeynyaaa. pic from cikgegel.


14. Pelakon Filem Wanita Popular
     - Lisa Surihani (lisa comel gila)

15. Artis Baru Wanita Popular
     - Ana Raffali (nampak macam dia bawak kertas kat tangan. ke tisu?)

17. Pelakon Filem Lelaki Popular
     - Shaheizy Sam

18. Penyanyi Wanita Popular
     - Yuna (target rihanna menang. *sarcasm*)

19. Bintang Paling Popular ABPBH2010

     - Shaheizy Sam (ucapan paling jujur dan telus. tak hipo macam artis lain yang menang tiap-tiap tahun pun masih cakap 'saya tak sangka saya menang'. sangat basi.)


saat paling epik ialah kemunculan johan dan usop wilcha. hahahaha sakit perut aku tengok. apapun tahniah kepada semua yang menang. yang tak menang sila beli paper berita harian banyak-banyak tahun depan dan pangkah diri sendiri. terima kasih.


PosLaju : tak boleh lupa muka zizan masa nak announce bintang paling popular.cuak giler!




6 comments:

ciknecr said...

tahniah fasha..popular ke?abg jijang kamu mmg best..

Nini Hartini said...

omo omo...minat fasha ke??

CikKaikazie said...

ciknecr:
abg jijang mmg ah best.

tini:
hahahhahah tolonglahhhhhhhhhhhhh....

Nini Hartini said...

ku fikirrrrr....haha

nasib baik tak. baru nk muntah. kehkehkeh

asfira aminuddin said...

babe! i br dpt tahu semua result from u. kuno gila i. sbb esoknya i exam. tak dpt tgk.!

nice blog dear!

Anonymous said...

terbaik la mat jijan

SAYS.my 3rd anniversary birthday giveaway