Wednesday, April 20, 2011

Konvokesyen untuk kali ke-4.

bila masuk bulan april je tiap-tiap tahun mesti rasa arrrrrrrrrrgghhhh tensionnyaaa nak kena konvo lagikk!!

kalau ikutkan tahun ni dah kali keempat aku ikut konvo. first masa grad uitm dulu dan yang tiga lagi lepas kerja. hah kerja pun siap ada konvo ke? kalau dah konvo empat kali mesti sekarang ni aku dah geng prof dr muhaya mohamad dah. tak pun razak mohaideen. boleh berlakon filem nenek the movie pulak.

tapi nak buek camno kalau dah kojo kuli orghang eh. kono la ikut jugok. kot tak ikut mampuih den kono hompuk dek bos den. memang membongak ah sekojap. best tak nogori aku? ke bunyi cam siam? haha.

esok kena set dalam kepala otak ada raptai konvo pukul lapan pagi dah kena terpacak kat mpk. tak boleh lewat seminit pun. pastu hari sabtu untuk majlis konvo sebenar pukul 7.30 pagi dah kena ada kat sana sebab pukul lapan pintu akan ditutup secara tak automatik. bila tengok aturcara yang menyebabkan aku terpaksa mengorbankan hari cuti terus rasa dengggg! diorang tak tau ke pagi jumaat jadual aku dah tetap kat kedai nasi kerabu abang awie? mana boleh ubah suka-suka hati. ingat lagi tak kisah abang awie yang ni? hehe yang sampai sekarang selalu mengelak sembang lama-lama dengan dia.

tapi kan tapi kan.. kalau student yang konvo tu ada yang aummmmmm macam  kat bawah nih, buatlah konvo tiap-tiap bulan pun tak pe, mak rela nokksss!

yang aummm tu belah kanan ye, bukan kiri.








sekarang ni nak bersiap fizikal dan mental untuk bertahan dalam dewan dari pagi sampai petang tanpa buat apa-apa dan tanpa makanan. demyu!



nak pergi bertapa dalam gua kejap.



4 comments:

PeNgEmiS dUniA said...

baru 2 kali konvo , masa pmr ngn spm kt mrsm . haha

CikKaikazie said...

@fad
hahaha comel je nama jasnita.akan datang banyak lagi tu kena konvo.jangan tiap2 tahun camni dhlah.

parkker said...

bestnyer konvo ek..hahaha

CikKaikazie said...

best sesangat! aummmm!