Tuesday, March 29, 2011

Tak boleh nak fikir tajuk sebab happy sangat.

sebelum mulakan entri baru nak gelak dulu boleh tak?

hahahahahhahahahahahahahahahahah

ok cukup.

hari ni mood saya baik. bukan macam semalam. semalam tu bukan saya tapi hantu. sebab mood baik juga hari ni nak bersaya-saya.  macam good-good kan? *sarcasm*

manusia ada banyak sebab untuk gembira. antaranya

*dateline dah siap*dapat gaji*nak dapat anak*pakwe melamar*dapat pakej melancong*suami sms cakap tak payah masak*mak di kampung pos geran tanah suruh jual tanah*bos naikkan gaji lebih tinggi dari gaji dia sendiri*tak payah pergi kerja sebab terkunci kunci kereta dalam kereta*

tapi kenapa saya gembira hari ni?

ada dua sebab.

pertama ialah disebabkan cek yang ditunggu-tunggu selama ni akan dapat esoooookkkkkkkkkkk!!! RM20k okeh! excited jangan cakaplah. harus tak boleh tidur malam ni. (iyola tuh) tapi aipp aippp jangan gelabah sangat cakap saya dah ada sugar daddy ke hapa eh. sugar daddy tak mainlah cek-cek ni. bagi saham RM300 juta teross macam dalam samarinda tuh. memanglah saya excited nak mamp tapi cek ni memang BUKAN untuk saya ya kawan-kawan. diulangi BUKAN untuk saya. housemate jangan nak buat list pulak nak shopping apa bulan ni eh. walaupun bukan saya punya tapi excited tu melebihi tuan punya cek sebab inilah penyelamat yang ditunggu-tunggu selama ni.

sebab kedua?


 muaaahahahahahahahahaha!!!


8 comments:

Nini Hartini said...

cehhh....tak tido la gayanya nnt sbb nk habiskan tgk.

CikKaikazie said...

tini harusssslah kan.jumaat cepatlah datang!!!

Nini Hartini said...

kalau da kawen, confirm suami akan join sekaki. kehkeh..mcm suami tini. mula2 jeling2 kt pc kite.. lame2 rapat sket..lame2 ngadap sama2. haha

ciknecr said...

malam ni kita layan cite sama2..

CikKaikazie said...

tini:
hahaha comel oh suami layan korea..

ciknecr:
tang layan sama2 tu tak tahan tuuuuuuu

Unknown said...

dah tgk best sgt

Ape jenama Makeup korang?

CikKaikazie said...

Baru abis tengok semalam.sedih oh.

Nini Hartini said...

pernah tgk personal taste?