Thursday, June 16, 2011

Filem KL Gangster Yang Hampeh!

yaaaaaaa sangat-sangat hampeh. tengah berasap sekarang nih bila fikir kehampehan filem ni jadi jangan tanya aku apa-apa ok.




kenapa?



SEBAB SAMPAI SEKARANG AKU TAK DAPAT TENGOK LAGI FILEM TU TAU TAK!!!


orang lain dah pum pang sana sini nak gi tengok untuk kali ke 338 tapi aku suku cerita pun belum tengok. mula-mula keluar dulu rasa macam ek eleh citer camni pun ada orang tengok ke? harap iklan je gempak tapi jalan cerita hancur cam filem kongsi dulu (abang payed kamil tolong terasa). tapi bila baca banyak review yang bloggers lain buat rasa macam omgggg kenapa aku tak tengok lagi?? betol ke bila scene zizan suma gelak kahkah macam nak pecah panggung? betol ke seth tan aaron aziz jantan habis tunjuk muscle seketul-seketul?

gambar takde kena mengena. adik2 tolong tutup mata.


haaaaa ni baru betul!



google

google

kalau tak kerana dua manusia ni memang TAAAAKKKKKK la kan aku nak pergi tengok filem tuh. apa ingat aku minat sangat ke dengan filem fighting2 yang banyak gaduh dari bercakap?



PosLaju : kepada cik necr yang baru dapat anak buah semalam, sila bersedia fizikal dan mental moh kita pakat serbu TGV!


2 comments:

parkker said...

Dah nak abis kt panggung br nak g tgk??..ish2..kesian.

CikKaikazie said...

@parkker
ok ar at least tengok jgk...