Wednesday, November 24, 2010

Kalau berani hidup nak mati kena berani jugaklah





Bismi-llāhi ar-raḥmāni ar-raḥīmi.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
*tarik nafas*
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Erk macamana nak mula ni?
 -
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


OK.

*ngeeeeee* tiba-tiba rasa nak gedik sikit dengan intro tak berapa saspen nih. 
Senyum. 
Sebenarnya serius aku tak tahu macamana nak mulakan. Banyak isi perut yang nak dimuntahkan tapi tak termuntah. Takut aku muntah sebab tertelan muntah sendiri yuckkkks.

Semalam all the way dari hometown ke taxtown (chukai wtf) memanglah satu pengalaman yang agak ngeri. Bukan kerana tertengok eksiden pastu ternampak2 kepala mangsa terkulai layu tu bukan. Bukan jugak sebab ade abang polis trafik yang hensem dan buat muka ketat nak saman sebab potong double-line sampai hancus, pun bukan.

Hampir 3/4 perjalanan dibazirkan dengan limpahan air mata yang tak tahu kenapa sangat teruja nak ikut musim tengkujuh lalu dia pun nak sama lebat. Urban konon. Belum pun bontot kereta panas, belum pun sempat keluar kampung, signboard ke bandar belum nampak lagi,dia dah buat perangai.

Kenapa?

Rasa bersalah, sedih, kecewa, sakit dalam hati semua bercampur. Nasik campur pun tak meriah macam ni. Aku dah buat pengakuan berani mati pada seseorang yang aku paling cinta dalam dunia ni. Dah dekat 3 tahun, sekarang aku dah tak mampu nak telan sorang2. Kena kongsi telan ramai2 baru nikmat.



Bodoh kan?




PosLaju : Entri lama. Sila bayangkan hari ini bertarikh 21/11/2010. Bye.



4 comments:

noa said...

sbb ko aku join telan gak ar

hamzah ian said...

rilek2.. baik mengaku je.. haha

Unknown said...

smile beb.. :)

CikKaikazie said...

nora:
ko dah dapat rasa nikmat menelan tu kan?hahah

hamzah ian:
sebab dah ngaku la jd cam ni

heidi:
gua chill je beb *yo lah tu*.dh boleh smile after akmost 1month.bapak gila kan?